Porządek obrad XXXV sesji Rady Miejskiej w Barcinie 24 listopada 2017 r. godz. 10.00
1. Otwarcie.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Informacja Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Żninie o przeciwdziałaniu bezrobociu na terenie gminy w roku 2017.
5. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
7. Zgłaszanie interpelacji i zapytań.
8. Podjęcie uchwał:
8.1. w sprawie zmian w statucie Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Barcin im. Jakuba Wojciechowskiego;
8.2. w sprawie opłaty od posiadania psów;
8.3. w sprawie zmian w budżecie uchwalonym Uchwałą Nr XXV/223/2016 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 16 grudnia 2016 r.
8.4. w sprawie przyjęcia zobowiązania sfinansowania w roku 2018 zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa Przedszkola nr 1 w Barcinie o dwa oddziały przedszkolne”;
8.5. w sprawie przyjęcia zobowiązania sfinansowania w roku 2018 zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Żłobka w Barcinie”;
8.6. w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Barcin uchwalonej Uchwałą Nr XXV/224/2016 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 16 grudnia 2016 roku;
8.7. w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej na dofinansowanie kosztów związanych z przyłączeniem budynków mieszkalnych, położonych na terenie Gminy Barcin do miejskiej sieci ciepłowniczej w celu ograniczenia emisji zanieczyszczeń do powietrza atmosferycznego związanych z ogrzewaniem budynków;
8.8. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiących własność Gminy Barcin;
8.9. w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w gminie Barcin na 2018 rok;
8.10. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu działki nr 153/136 położonej przy ulicy Pakoskiej w Barcinie.
9. Odpowiedzi na interpelacje.
10. Wolne wnioski, zapytania i informacje.
11. Zakończenie obrad.