Porządek obrad XXVII sesji Rady Miejskiej w Barcinie 24.02.2017 r. godz. 10, s. nr 6
1. Otwarcie.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przyjęcie protokołu z XXV sesji Rady Miejskiej.
4. Ustalenie porządku obrad.
5. Informacja komendantów Policji, Straży Pożarnej oraz Straży Miejskiej nt. bezpieczeństwa i porządku publicznego.
6. Sprawozdanie sołtysów z działalności w 2016 roku.
7. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
8. Zgłaszanie interpelacji i zapytań.
9. Podjęcie uchwał:
9.1. w sprawie przyjęcia zobowiązania sfinansowania w roku 2018 zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie Domu Dziennego Pobytu w Barcinie”;
9.2. w sprawie przyjęcia zobowiązania sfinansowania w roku 2018 zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa z przebudową części budynku przy ul. Lotników 13 w Barcinie na Miejski Dom Kultury”;
9.3. w sprawie zmian w budżecie uchwalonym Uchwałą Nr XXV/223/2016 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 16 grudnia 2016 r.;
9.4. w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Barcin uchwalonej Uchwałą Nr XXV/224/2016 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 16 grudnia 2016 roku;
9.5. w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Barcin;
9.6. w sprawie oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Barcin oraz obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Barcin za okres od 2010 – 2015 roku;
9.7. w sprawie projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego;
9.8. w sprawie uchwalenia planów pracy stałych komisji Rady Miejskiej w Barcinie.
9.9. w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji celowej na dofinansowanie kosztów budowy studni wierconej (głębinowej) na potrzeby własnego gospodarstwa domowego na terenie Gminy Barcin.
10. Sprawozdania stałych komisji Rady Miejskiej w Barcinie z działalności w 2016 r.
11. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
12. Odpowiedzi na interpelacje.
13. Wolne wnioski, zapytania i informacje.
14. Zakończenie obrad.